Середня загальноосвітня школа №121 м.Києва

вул. Каменярів,32, м.Київ, 03138, тел. 524-14-74, e-mail solom.sh121@ukr.net,

код ЄДРПОУ 22880131

З В І Т

середньої загальноосвітньої школи №121 м. Києва

про роботу в 2019-2020 навчальному році

З В І Т

середньої загальноосвітньої школи№121 м. Києва

про роботу в 2019-2020 н. р.

1.Коротка характеристика закладу: структура, контингент учнів, склад педагогічного колективу

Середня загальноосвітня школа №121 розташована в Солом’янському районі м. Києва по вулиці Каменярів, 32.

Школа налічує – 10 класів, з них у початковій школі – 4, у старшій школі –6. Школа працює за кабінетною системою. Для фізичного розвитку учнів обладнано спортивний зал та спортивний майданчик. В школі також працюють медичний кабінет, бібліотека, методичний кабінет. Для поліпшення методичного забезпечення кабінетів, оформлення, покращання санітарного стану та естетичного вигляду щорічно розробляється:

- план підготовки школи до нового навчального року,

- перспективні плани оснащення кабінетів.

Розроблено перспективний план розвитку на 2015-2020роки.

Матеріальна забезпеченість школи основні засоби – задовільна. Частково забезпечені приладами, препаратами, реактивами кабінети хімії, біології, математики, початкової школи, обслуговуючої праці.

Навчання відбувається за трьома ступенями:

І ступінь – початкова школа. З першого класу введено вивчення англійської мови.

ІІ ступінь – основна школа. Поглиблення знань учнів з окремих предметів здійснюється за рахунок додаткових годин з варіативної складової навчальних планів та факультативних занять, вивчення українознавства.

ІІІ ступінь – старша школа (універсальний профіль).

Школа діє на підставі Статуту, який затверджено наказом Солом’янського РУО м. Києва за №552 від 31.10.2012 р. і пройшов державну реєстрацію 26.11.2012р. Навчально-виховний процес здійснювався відповідно до річного плану роботи школи, який затверджено педагогічною радою, протокол №1 від 31.08.2012р. Педагогічний колектив працював за навчальними програмами, підручниками, посібниками, що мають відповідний гриф Міністерства освіти та науки України, і реалізовував навчально-виховні завдання на кожному ступені навчання відповідно до вікових особливостей та природних здібностей дітей.

Педагогічний колектив школи складається з 25 педагогічного працівника, з них: основних працівників - 23 особи, за сумісництвом-2. Мають повну вищу освіту – 25. Мають вищу кваліфікаційну категорію 16 вчителів, першу кваліфікаційну категорію - 4, другу кваліфікаційну категорію – 1, кваліфікаційну категорію “спеціаліст” - 2 ; мають звання “Вчитель-методист” - 5 чол. (Даценко Л.В., Гурська Г.К., Клименко С.К., Шмаглій В.В., Плахотнюк В.П. ), звання ”Старший вчитель ”- 7 осіб (Герасимова Л.І., Шпак Н.М., Галат Л.І., Давиденко О.І., Міхеєва О.Ю., Григорова Н.Ю., Остапчук Г.П.), 7 учителів нагороджені знаком “Відмінник освіти України”; Орденом Трудової слави ІІІ ст. нагороджена Гурська Г.К. Вчителів пенсійного віку - 10 ( Гурська Г.К., Герасимова Л.І., Клименко С.К., Шпак Н.М., Ніколаєнко А.В., Даценко Л.В., Плахотнюк В.П., Міхеєва О.Ю., Давиденко О.І., Остапчук Г.П.)

Школа укомплектована педагогічними кадрами. Вакансій педагогічних та технічних працівників немає.

Відповідно до Законів України „Про працю”, „Про охорону праці”, „Про пожежну безпеку”, „Про дорожній рух” в школі розроблено та виконуються норми техніки безпеки й охорони праці. Оформлено акти готовності роботи школи та кабінетів до нового навчального року, розроблено заходи щодо поліпшення стану безпеки, розроблено посадові інструкції для працівників школи, інструкції з поведінки учнів на дорозі, в школі, призначено відповідального за дотримання протипожежного режиму, за стан електрогосподарства завгоспа Максюк А.А. Усі обов’язки робітників щодо виконання Закону „Про охорону праці” та дотримання техніки безпеки регламентує наказ „Про організацію охорони праці в школі” , ведеться журнал проведення вступного інструктажу та інструктажів з питань ОП. В наявності план евакуації школи, проведено медичний огляд працівників школи. Наявний стенд з протипожежної безпеки, кабінет з ОБЖ та куточок з ОП. Вимоги з ТБ виконуються.

2.Завдання і проблеми, над якими працював заклад

Усю роботу школи направлено на впровадження та реалізацію Законів України „Про загальну середню освіту”, „Про освіту”, „Про мови в Україні”, Національної доктрини розвитку освіти в Україні, на впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти.В 2019-2020 н.р. педагогічний колектив сзш №121 працює над науково-методична проблемою

«Створення сучасного освітнього простору шляхом соціалізації особистості засобами компетентнісного підходу та інноваційного розвитку».

Теоретично-досліджувальний етап(2019/2020 навчальний рік)

Мета:

  • сприяння переорієнтації педагогічної свідомості в поглядах на ключові питання проблеми, що реалізують;
  • розроблення тактики та стратегії реалізації проблеми;
  • вивчення науково-теоретичних засад, формування професійної компетенції вчителя, її сутності, структури, змісту;
  • теоретично дослідити проблему шляхом проведення засідань педрад, семінарів, методичних об'єднань, індивідуальних консультацій, самоосвіти.

Основні завдання:

  • мотивація, стимулювання, науково-методична підготовка та прогнозування процесу реалізації проблеми школи;
  • створення умов для безперервного вдосконалення фахової освіти та підвищення професійної майстерності кожного вчителя;
  • реалізація в практичній діяльності школи концептуальних основ та принципів розвитку системи освіти.

Протягом року були підготовлені та проведені такі педради:

Зміст Термін виконання Хто відповідає Форма узагальнення Відмітка про викон.
1. 1.Підсумки роботи педагогічного колективу за 2018 – 2019 навчальний рік 2.Обговорення й затвердження плану роботи педагогічного колективу на 2019– 2020 н.р. 3.Оцінювання учнів 1,2,5 класів та факультативів 4.Організація гарячого харчування учнів. 5. Індивідуальне навчання 6. Режим роботи ГПД Серпень Даценко Л.В. Рішення
2. 1. Роль іміджу вчителя в успішній освітній діяльності учня та його соціалізації. Листопад Даценко Л.В. Рішення протокол
3. 1. Роль національно-патріотичного виховання в становленні гармонійної особистості Січень Давиден- ко О.І. Рішення Протокол
4. 1. Формування компетентного учня шляхом упровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес 2.Про підсумки атестації учителів в 2019-2020 н.р. 3.Про організацію ДПА в 4,9,11 класах березень Галат Л.І. Протокол, Рішення
5. 1.Про результативність участі учнів в І і ІІ турах шкільних олімпіад, учнів в МАН, у творчих конкурсах, змаганнях. 2.Про закінчення учнями 4 класу школи І ступеня і переведення до наступних класів 3.Про переведення учнів 1-3 класів до наступних класів. травень Даценко Л.В. Рішення
6. 1.Про переведення учнів 5-8 класів до наступних класів 2.Про нагородження учнів 5-8 класів Похвальним листом «За високі досягнення у навчанні» Червень Даценко Л.В. Рішення
7. 1.Про закінчення учнями 9 і 11 класів 2019-2020н.р. і випуск зі школи 2.Про нагородження випускників 9 класу свідоцтвами з відзнакою та 11 класу медалями. 3.Погодження освітньої навчальної програми навчального закладу на 2020-2021 н.р. Червень Даценко Л.В. Рішення наказ

3. Створення умов для обов’язкового здобуття початкової, базової та повної загальної середньої освіти. Коротка характеристика мікрорайону. Сім’ї та учні, які порушують вимоги щодо обов’язкового здобуття загальної середньої освіти. Заходи, які вживались закладом з метою повернення їх до навчання

На 01.09.2019 р. у школі налічувалось в 11 класах 252 учня, закінчили навчання 251 учнів, у початковій школі – 108 учнів (4 класи) , в основній школі –115 учнів (5 класів), у старшій школі – 29 учнів (1 клас).

У школі створені умови для здобуття початкової, базової та повної загальної середньої освіти. Мікрорайон школи охоплює закріплену територію приватного сектору мікрорайону „Совки”.

Сімей та учнів, які порушують вимоги щодо обов’язкового здобуття загальної середньої освіти, немає.

Класні керівники контролюють відвідування учнями навчальних занять протягом дня на кожному уроці та з’ясовують причини відсутності учнів, встановлюють їх місцеперебування, інформують батьків або осіб, що їх замінюють, про кожний випадок відсутності учнів на уроках, аналізують причини пропусків учнями уроків без поважних причин, залучають до цієї роботи шкільного психолога, який у разі міжособистісних конфліктів з учнівським або педагогічним колективами надає психологічну допомогу. На педагогічних радах, засіданнях батьківських комітетів розглядаються питання про стан відвідування учнями навчальних занять та ефективність заходів щодо запобігання пропусків уроків без поважних причин (за результатами семестрів і навчального року). Щомісячно надаємо інформацію до районного управління освіти про учнів, які не приступили до навчання та тривалий час не відвідують заняття без поважних причин.

4. Науково - методичне забезпечення роботи закладу. Робота педагогічної ради. Участь в експериментальній та інноваційній діяльності

Науково-методичну роботу в школі очолює методична рада, до складу якої входять голови МО та досвідчені вчителі. Протягом навчального року на засіданнях методичної ради розглянуті й обговорені питання організації і проведення тематичного і підсумкового контролю за навчальною діяльністю учнів, проведенням шкільних олімпіад, доцільності проведення відкритих уроків, роботою з обдарованими дітьми, участю їх у роботі МАН.

Центром науково-методичної роботи в школі є методичний кабінет. Тут зібрані різноманітні матеріали з досвіду роботи педагогів, методичні рекомендації для вчителів.

Вся методична робота проводилась систематично: засідання методичних об’єднань, творчі майстерні педагогів, психологічні семінари, проводились тижні творчості вчителів (відкриті уроки та позакласні заходи, творчі звіти), в цьому навчальному році вчителі більш широко використовували можливості технічних засобів навчання: готували цікаві уроки-презентації з використанням інтерактивної дошки.

Традиційними є в школі читацькі і науково-практичні конференції, тижні педагогічної майстерності, виставки творчих робіт, круглі столи, оперативні наради.

Адміністрація школи приділяє велику увагу проведенню атестації педагогічних працівників, що дає змогу виявити їх професійну підготовку, фаховий рівень, відповідність посаді. Атестація проводиться відповідно до Закону України “Про освіту” (ст.54), її мета – активізація професійної та творчої діяльності педагогічних працівників, а також відповідності за результатами навчання й виховання. Вся робота в школі здійснюється на основі комплексної оцінки рівня кваліфікації та педагогічної майстерності вчителя шляхом проведення контрольних робіт, тестування, відвідування уроків, позакласних заходів, здійснення аналізу освітнього процесу з урахуванням думки батьків, учнів. В ході проведення атестації члени атестаційної комісії відвідують уроки, позакласні бесіди, проводять співбесіди з учителями, що атестуються. Робота вчителя вивчається за такими критеріями: підготовка та проведення уроків; участь у методичній роботі; участь у підготовці та проведенні педагогічних рад, семінарів; виховна робота; стиль стосунків з учнями, батьками та членами колективу; робота з документацією; знання нормативних документів; організація роботи з самоосвіти; якість знань учнів тощо.

За період атестації в школі було проведено 4 засідання атестаційної комісії, де обговорювалися такі питання:

1. Вивчення нового Положення про атестацію, обговорення та затвердження списку вчителів, що підлягають атестації.

2. Творчі звіти вчителів.

3. Попереднє обговорення підсумків атестації і ознайомлення з характеристиками вчителів, що атестуються.

4.Затвердження характеристик, обговорення кандидатур на нагородження за підсумками атестації.

В ході атестації проводилися творчі звіти вчителів за схемою, яка дала можливість простежити роботу вчителя під час атестації, а саме:

· дані про вчителя;

· відомості про курсову перепідготовку;

· розробка вчителем методичних розробок;

· прочитані лекції, доповіді, виступи на педрадах;

· пропозиції вчителя, спрямовані на вдосконалення навчально-виховного процесу в школі;

· робота вчителя по оформленню навчального кабінету;

· проблема, над якою працює вчитель, що атестується;

· якість знань учнів, яких навчає вчитель.

Перед узагальненням досвіду роботи кожного вчителя, який атестується, заступником директора з навчально-виховної роботи готуються матеріали для підсумкового засідання комісії, для голосування та характеристики по атестації, з якими ознайомлюється вчитель. На засіданні педагогічної ради, що відбулося в режимі відеоконференції онлайн у березні 2020 р., вчителі, що атестуються, представили звіти-портфоліо про результати та досягнення своєї педагогічної роботи. На педагогічній раді було проаналізовано роботу вчителів з обдарованими учнями.

По завершенні атестації до районного управління освіти були подані характеристики на вчителів, що атестувалися на відповідність вищій кваліфікаційній категорії, атестаційні листи на них та цифровий звіт. У цьому навчальному році атестаційною комісією було вирішено:

1.Вчитель української мови і літератури Галат Лариса Іванівна відповідає займаній посаді; порушити клопотання перед атестаційною комісією ІІ рівня управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації про відповідність вчителя української мови і літератури Галат Лариси Іванівни раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та відповідність раніше присвоєному званню «старший вчитель».

2. Вчитель зарубіжної літератури ПлахотнюкВалентина Павлівнавідповідає займаній посаді; порушити клопотання перед атестаційною комісією ІІ рівня управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації про відповідність вчителя зарубіжної літератури ПлахотнюкВалентини Павлівнираніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та відповідність раніше присвоєному званню «вчитель-методист».

3. Вчитель фізики Ніколаєнко Алла Василівна відповідає займаній посаді; порушити клопотання перед атестаційною комісією ІІ рівня управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації про відповідність вчителя фізики Ніколаєнко Алли Василівни раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії».

4. Практичний психолог Колібедіна Оксана Павлівнавідповідає займаній посаді; порушити клопотання перед атестаційною комісією ІІ рівня управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації про присвоєння практичному психологу Колібедіній Оксані Павлівнікваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» .

5. Соціальний педагог Колібедіна Оксана Павлівнавідповідає займаній посаді; порушити клопотання перед атестаційною комісією ІІ рівня управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації про присвоєння соціальному педагогу Колібедіній Оксані Павлівнікваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії».

6. Медична сестра Крочак Анастасія Олегівна відповідає займаній посаді; порушити клопотання перед атестаційною комісією ІІ рівня управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації про присвоєння медичній сестрі Крочак Анастасії Олегівнікваліфікаційної категорії «спеціаліст другої категорії».

7. Дієтична сестра Крочак Анастасія Олегівна відповідає займаній посаді; порушити клопотання перед атестаційною комісією ІІ рівня управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації про присвоєння дієтичній сестрі Крочак Анастасії Олегівнікваліфікаційної категорії «спеціаліст другої категорії».

8. Керівник гуртка Давиденко Олена Іванівна відповідає займаній посаді та може бути атестована на відповідність раніше присвоєному 12 тарифному розряду.

9. Керівник гуртка Шмаглій Вікторія Валеріївна відповідає займаній посаді та може бути атестована на відповідність раніше присвоєному 12 тарифному розряду.

Підвищення фахового рівня колективу є неможливим без підвищення кваліфікації педагогічних працівників: в школі не порушується графік курсової перепідготовки. Крім проходження курсів при КМПУ ім. Б. Грінченка, учителі школи одержують кваліфіковану допомогу в методичних комісіях, де вирішуються найактуальніші питання навчання й виховання учнів. Проводяться відкриті уроки, семінари-практикуми, круглі столи з метою обміну досвідом. У цьому навчальному році пройшли курси підвищення кваліфікації в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка такі вчителі школи: Шайда А.В., Яковенко Т.В., Колібедіна О.П., Остапчук Г.П., Крочак А.О., Петренко Б.А.

Протягом навчального року у школі працювали такі методичні об¢єднання вчителів: МО вчителів початкової школи (керівник Міхеєва О.Ю., вчитель вищої категорії, старший вчитель), МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу (керівник Герасимова Л.І., вчитель вищої категорії, старший вчитель), МО вчителів природничо-математичного циклу (керівник Клименко С.К., вчитель вищої категорії, вчитель-методист) та МО класних керівників (керівник Григорова Н.Ю., вчитель вищої категорії, старший вчитель).

Основний зміст методичної роботи включав такі напрямки:

Ø створення умов для вдосконалення фахової освіти та кваліфікації педагогічних працівників ;

Ø аналіз стану викладання навчальних предметів ;

Ø організація якісного забезпечення навчально-виховного процесу кадрами;

Ø організація роботи методичних об’єднань;

Ø проведення методичних заходів.

Вчителі школи систематично беруть участь у роботі районних семінарів, конференцій та різних заходах з підвищення фахового рівня.

Вирішувати складні освітянські проблеми можуть тільки творчі вчителі. Вони продумують нестандартні форми роботи, застосовують прийоми індивідуального і диференційованого навчання. Намагаються будувати навчальний процес на основі співробітництва. Позитивно позначається на знаннях учнів впровадження елементів розвиваючого навчання.

З метою використання інноваційних технологій та вивчення передового педагогічного досвіду педагогічними працівниками сзш №121 в школі було запроваджено проведення постійнодіючого семінару "Сучасний урок: традиції та інновації". У 2019-2020 н.р. проведено засідання на тему «Формування потреби учнів та вчителя у самовдосконаленні, саморозвитку через впровадження нових освітніх технологій»

На уроках вчителі школи використовують такі інноваційні педагогічні технології:

· Інтерактивні методи навчання, коли учитель і учень є рівноправними суб'єктами навчання на уроці («круглий стіл», уроки-дискусії, уроки-презентації, уроки-семінари, уроки-конференції, заочні уроки-екскурсії та уроки-подорожі);

· Мультимедійні технології (створенням уроків-презентацій, використання електронних книг, енциклопедій, комп'ютерних фільмів, мультимедійних розробок уроків, тестів, різнорівневих завдань, дослідів);

· Ігрові технології навчання (навчальні ігри на уроках: рольові, сюжетні, розвиваючі, ігри-змагання);

· Застосування проблемного навчання на уроках (створення і обговорення проблемної ситуації, визначення та аналіз даних для вирішення даної проблеми, визначення причинно-наслідкових зв’язків, формулювання висновків);

· Дистанційне навчання (під час карантину вчителі готують завдання для учнів та викладають на сайті школи, учень має можливість поставити вчителю питання й отримати відповідь через Інтернет).

Здійснюється впровадження елементів «Ейдетики» в початкових класах на уроках літературного читання, української мови та математики (запам’ятовування віршів, чисел, певних мовних правил за допомогою уяви, кінетичної пам’яті, логічних скорочень, піктограм, методу «зачіпки»). Вчителі Шайда А.В., Міхеєва О.Ю., Гусейнова О.М., Остапчук Г.П.

Проектна діяльність у навчально-виховному процесі:

· навчально-дослідницький проект «Історія рідного краю» (вивчення історії селища Совки та його мешканців, історія школи, церкви, історії пам’ятника загиблим воїнам). Вчитель історії Шпак Н.М.;

· інформаційні проекти «Мандрівка містами України», «Визначні вчені-натуралісти». Вчитель георафії Григорова Н.Ю.;

· навчально-дослідницький проект з хімії «Наше довкілля». Вчитель хімії та основ здоров’я Клименко С.К.

· творчі проекти на уроках української та російської мови, української та зарубіжної літератури: «Віртуальний портрет письменника», «Я - герой художнього твору», «Я - художник», «Я - актор», «Музичний супровід до ліричного твору»; мультимедійно-інформаційний супровід до уроків за творчістю письменників та вивченню художніх творів. Вчителі Герасимова Л.І., Плахотнюк В.П., Галат Л.І.;

· виховний загальношкільний проект «Ми - українці, ми - патріоти» (проведення позакласних виховних тематичних заходів, лінійки-реквієма до Дня гідності і примирення, літературно-музичних композицій, свят, виставок стіннівок).

· технологічний проект з майстер-класом «В’язана іграшка» для учнів 5-11 кл. Вчитель Давиденко О.І.

У 3 та 4 класах відповідно до навчального плану школи розпочато викладання навчального курсу за вибором «Каліграфія з елементами зв’язного мовлення». Адміністрацією школи, психологом школи та класоводами було проведено співбесіди, спостереження, анкетування з учнями 1-4 класів щодо розвитку зв’язного мовлення. Адміністрацією школи здійснювалося відвідування уроків вчителів початкових класів.

Продовжено вивчення освітньої програми «Абетка харчування» та інтегровано з предметом «Основи здоров’я» у 1-4 класах. Освітня програма «Абетка харчування» запроваджена в школі відповідно до Листа Міністерства освіти і науки № 14/18-г-276 від 07.06.2010р. Програма вивчається у школі другий рік. Головною метою даної програми є формування первинних знань та навичок з основ здорового способу харчування як способу збереження і зміцнення здоров’я, навчання учнів 1-4 кл. в ігровій формі правилам поводження за столом. Учні безкоштовно забезпечені затвердженими відповідними підручниками та спеціальними добре структурованими зошитами. Викладають курс вчителі початкових класів, вони забезпечені навчально-методичними посібниками, де визначено основні поняття, інформація для уроку, є дидактичний матеріал у вигляді демонстраційних карток для ігор на уроках.

Одним з основних впроваджень освітньої реформи є програма Нової української школи (НУШ).У 2019-2020 в школі за програмою НУШ навчалися учні 1 класу (24 учнів) та 2 класу (26 учнів).

Під час підготовки до впровадження нової української школи одним з важливих було питання забезпечення матеріально-технічної бази НУШ, яка рекомендована Міністерством освіти і науки України.

У 2019 році для 1 класу НУШ було надано: 1. Парти трикутні 20шт.

2. Стілець ортопедичний 20шт. 24000,00 грн.

3. Крісло 1шт. 1093грн.

4. Пуф 4шт. 5800,00грн.

5. Флипчарт 1шт. 1 799.76 грн.

6. Дошка коркова 1шт 1 046.48 грн.

7. Комплект інтерактивного обладнання ( проектор 1шт., дошка 1шт.) 1шт.

40156,80 грн.

8. Ноутбук 1шт.

9. Дидактичні матеріали 16458,00грн.

Першокласники безкоштовно отримали набори LEGO, які допомогали впроваджувати ігрові та діяльнісні методи навчання в освітній процес.Так, кожен учень був забезпечений набором «Шість цеглинок».

Одне з найголовних завдань - готовність педагогів. т У 2019-2020 вчителі школи продовжили проходження спеціальних курсів нової української школи. Вчитель 1 класу Міхеєва О.Ю., вчителі Шайда А.В., Гусейнова О.М., Попова О.В. пройшли відповідні онлайн-курси та спеціальні тренінгии за програмою НУШ.

Відповідно до новогоЗакону України “Про освіту”таДержавного стандарту початкової освіти педагогічна рада школи у 2018 році самостійно обрала, за якою програмою будуть проводити навчання учні 1-4 класів, директор затвердила схвалену педрадою програму. Обрано та затверджено Типову освітню програму для закладів загальної середньої освіти (1-4 клас) під керівництвом О.Я. Савченко, затверджену Колегією Міністерства освіти і науки 22 лютого 2018 року. У програмі визначено вимоги до конкретних очікуваних результатів навчання; коротко вказано відповідний зміст кожного навчального предмета чи інтегрованого курсу. На основі даної Типової навчальної програми складено та затверджено освітню програму для 1, 2 класів сзш №121 на 2019-2020 навчальний рік.

Облаштування освітнього простору для першокласників – важлива частина впровадження нової української школи. Освітнє середовище є безпечним місцем, там діти відчувають себе в безпеці. Відповідно до затверджених методичних рекомендацій навчання першокласників у класі здійснювалося через осередки, а саме: осередок для навчально-пізнавальної діяльності, тематичні змінні осередки, осередок для гри, для виставки дитячих робіт, осередок для відпочинку, дитяча бібліотечка, осередок для вчителя.

Вчителі Міхеєва О.Ю., Попова О.В. урізноманітнювали варіанти роботи на уроці. Серед них «ранкове коло», інтерактивні заняття у парах, у групах, «щоденні п’ять», рефлексія та самооцінювання. Значну частину уроків вчителі проводили на свіжому повітрі, у шкільному саду, у русі. Вчителі приділяли увагу груповій, ігровій, проектній та дослідницькій діяльності. У таких умовах діти зближуються і не бояться один одного, знання засвоюються легко, вони вчаться спілкуватися та мислити критично. Школярі переходять від однієї активності до іншої під час уроку: послухали вчителя, а потім розбилися на групи і почали працювати з проектами.

Вчителем 1 класу Міхеєвою О.Ю. було організовано колективне та індивідуальне виготовлення першокласниками лепбуків на теми «Осінь», «Зима», «Весна», «Абетка харчування», «Знай і вивчай правила дорожнього руху». Проводились тематичні тижні згідно з програмою, руханки, веселі перерви.

Особливу увагу вчитель приділяла збереженню та зміцненню фізичного здоров’я дітей, моральному та громадянському вихованню. Була організована систематична та активна співпраця з батьками, шкільним психологом, учителями-предметниками, вихователем групи продовженого дня.

Протягом року з першокласниками було проведено цікаві змістовні позакласні заходи: свято до Дня козацтва та захисника Вітчизни (змагання, ігри, вікторини, квести), свято Нового року та Різдва, свято «Прощавай, Букварику», цікаві екскурсії.

5. Створення умов для навчання і виховання обдарованих дітей. Мережа профільних класів та класів з поглибленим вивченням предметів, доцільність їх створення та результативність діяльності. Підсумки участі закладу в районних, міських, всеукраїнських етапах предметних олімпіад та конкурсів МАН. Засоби заохочення (нагородження медалями, стипендії тощо)

Одним із головних завдань школи є активізація особистісного розвитку учня, його творчих здібностей. В школі проводяться шкільні олімпіади з предметів та МАН. Учні беруть участь у районних олімпіадах, секціях МАН, конкурсах.

Вчителі школи протягом року проводять роботу з обдарованими учнями, готують їх до районних предметних конкурсів з базових дисциплін.

Учні школи у 2019-2020 н.р. брали активну участь у шкільних предметних олімпіадах, переможцями стали такі учні: .

1. Олімпіада української мови літератури

ІІ місце - Сороколіт Тетяна, 9 кл. (вчитель Галат Л.І.)

2. Олімпіада із зарубіжної літератури

ІІІ місце – Сороколіт Тетяна, 9 кл. (вчитель Плахотнюк В.П.)

ІІ місце – Сороколіт Валентина, 11 кл. (вчитель Плахотнюк В.П.)

3.Олімпіада з історії

ІІІ місце – Москаленко Сергій , 10 кл. (вчитель Шпак Н.М.)

ІІ місце – Сороколіт Валентина, 11 кл. (вчитель Шпак Н.М.)

4. Олімпіада з образотворчого мистецтва

ІІ місце – Ковтун Яна, 8 клас, (вчитель Давиденко О.І.)

На міському етапі олімпіади із зарубіжної літератури учениця 11 класу Сороколіт Валентина посіла ІІІ місце (вчитель Плахотнюк В.П.)

У цьому навчальному році в школі було проведено конкурси-захисти науково-дослідницьких учнівських робіт з математики, історії України та хімії. Учні, що перемогли на шкільному етапі, представили свої роботи на районному конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт членів Малої академії наук “Дослідник” в кількох секціях. Так у 2019-2020 н.р. посіли призові місця на районному етапі МАН такі учні нашої школи:

І місце - зарубіжна література Сороколіт Валентина, 11 кл. (вчитель Плахотнюк В.П.)

ІІ місце - історія України Сороколіт Валентина, 11 кл. (вчитель Шпак Н.М..)

ІІ місце - математика Сороколіт Валентина, 11 кл. (вчитель Гурська Г.К.)

ІІІ місце - хімія Сороколіт Тетяна, 9 кл. (вчитель Клименко С.К.)

На районних предметних конкурсах учнів школи брали участь, а призові місця посіли такі учні школи:

· ІІІ місце – на конкурсі читців поезій Тараса Шевченка посіла Сороколіт Валентина, учениця 10 кл. (вчитель Герасимова Л.І.),

· ІІІ місце –на II етап ХІХ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика посіла учениця 10 класу Сороколіт Валентина, (вчитель Герасимова Л.І.).

Команда гуртківців школиІІІ місце посіла «Калинка» у районному конкурсі з моделювання (керівник гуртка Міхеєва О.Ю.)

На змаганнях з хортингу за Кубок України 2019р. ученицці 11 кл. Шевельо, Якименко Б. стали переможцями у парному виступі. На змаганнях з фехтування посіли призові місця Якименко Б., 11кл., Шевель О., 11 кл., Чупринка А., 8 кл., Саух І., 4 кл. (керівник гуртка Петренко Б.А.)

(керівник гуртка „Початкове технічне моделювання” Міхеєва О.Ю.).

Щороку учні школи посідають призові місця на змаганнях з волейболу. На Спартакіаді Солом’янського району з волейболу учні посіли призові місця, а саме:

· команда хлопців (старша група 9-11кл.) посіла І місце та вийшла на міський етап змагань: Рябой Н., Петрушин Н., Ткаченко А., Драчук К., Пикін В., Оліник Я.

· команда дівчат (старша група 9-11кл.) посіла ІІІ місце: Пикіна Б., Колібедіна А., Бейко В., Якименко Б., Сороколіт Т. (вчитель фізкультури Шмаглій В.В.).

Члени шкільного гуртка «Хортинг» беруть активну участь у спортивних змаганнях різних рівнів та отримують нагороди. Так, Якименко Богдана (10 клас), Шевель Ольга (10 клас) стали багаторазовими призерами на змаганнях міста Києва, України (керівник гуртка Петренко Б.А.)

Про дистанційне навчання

У зв'язку з епідеміологічною ситуацією, що склалася в Україні, з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (СОVID-19), на виконання Листа МОНУ № 1/9-173 від 23 березня 2020 року «Щодо організації освітнього процесу взакладах загальної середньої освіти підчас карантину» у школі було вжито заходи щодо забезпечення виконання навчальних программ під час карантину. Виконання навчальних програм здійснювалося шляхом ущільнення навчального матеріалу, а також у вигляді дистанційного навчання. Було узгоджено заходи щодо виконання працівниками методичної, організаційно-педагогічної роботи, розроблено індивідуальні плани роботи на час карантину. Вчителі працювали з учнями, що перебували вдома, шляхом використання технологій дистанційного навчання з урахуванням матеріально-технічних можливостей закладу освіти або вчителя, у тому числі здійсненого з використанням дистанційних технологій, коли вчитель знаходився поза межами закладу освіти.

Педпрацівники під час дистанційного навчання використовували різні засоби: соціальні мережі Googl+, FaceBook, месенджери Viber, Skype, Telegram, дистанційні платформи Google Classroom, Google Class, Всеукраїнська школа онлайн, середовище для проведення відеоконференцій ZOOM. Адміністрація школи організовувала, координувала та здійснювала контроль за виконанням вчителями освітніх програм. Всі поточні оцінки, оцінки за контрольні роботи та за зошити, отримані учнями за період дистанційного навчання, перенесено в класні журнали.

6. Організація виховної роботи. Основні та найбільш цікаві заходи. Робота гуртків, секцій тощо. Профілактична робота з питань попередження скоєння злочинів

Виховання учнів у нашій школі здійснюється в контексті громадянської і загальнолюдської культури, охоплює весь навчально-виховний процес, ґрунтується на свободі вибору мети життєдіяльності та поєднує інтереси особистості , суспільства і держави. Учні залучаються до різних форм творчої та суспільно корисної діяльності: пізнавальної, оздоровчої, трудової, художньо-естетичної, спортивної, ігрової, екологічної, що організовуються у позакласний час.

Вчителі нашої школи працюють над науково-методичною проблемою «Створення сучасного освітнього простору шляхом соціалізації особистості засобами компетентнісного підходу та інноваційного розвитку».

Для організації виховної роботи було вивчено і проаналізовано соціально-педагогічні умови діяльності школи:

- особливості мікрорайону (школа знаходиться у приватному секторі, територіально віддалена від центру і є єдиним культурно-просвітницьким центром мікрорайону Совки);

- контингент учнів (складено соціально-педагогічний паспорт школи, де відображено всі категорії дітей);

- матеріальну базу школи для здійснення виховної роботи.

Одним із головних чинників виховної роботи було планування. У розробленні планів роботи враховувалися: стан розвитку і вихованості учнівського колективу, вікові особливості дітей, запити та інтереси дітей, можливості школи.

План позаурочної виховної роботи був спрямований на реалізацію основних завдань і пріоритетних напрямків з урахуванням народного календаря та традицій школи.

Основні проблеми методичної роботи у 2019/2020 н. р. :

- психолого-педагогічне вивчення учня і учнівського колективу;

- організація роботи з батьками;

- організація роботи з дітьми, які потребують особливої уваги.

Аналіз стану виховної роботи дає підстави зробити висновок, що підбір кадрів класних керівників є вдалим. Такі класні керівники як: Плахотнюк В. П., Григорова Н. Ю., Шпак Н. М., Гурська Г. К., Литвин Л.К., Шайда А. В., Міхеєва О.Ю. Гусейнова О.М. багато уваги приділяли своїм учнівським колективам, індивідуальній роботі з дітьми, організації позаурочної пізнавальної діяльності, зміцненню контактів з батьками, взаємодії з учителями-предметниками. Протягом року класні керівники розширювали пізнавальний і культурний світогляд школярів, залучали дітей до цікавих позаурочних заходів, навчали організаторським здібностям.

Школа має власний сайт школи, де висвітлюються шкільні новини. У соціальних мережах «Фейсбук» і «Контакт» створено спільноти сзш №121, через які ведеться спілкування учнів, батьків та вчителів.

Продовжуємо робота над проектом «Історія Совок та йогомешканців».До участі в проекті залучені: учні школи, батьки учнів, мешканці Совок. У коридорі на семи стендах розміщена інформація по розділах від стародавньої історії Совок до теперішнього часу. Інформація поповнюється. Підготовлені екскурсоводи.

Наша школа працює продовжує працювати над проектом: «Ми- українці, ми – патріоти».

У основних напрямків виховної роботи значну роль відігравали традиційні шкільні заходи, до участі в яких залучалися вчителі, батьки, учні та жителі мікрорайону Совки. Всі заходи були проведені в зазначені терміни і на достатньому організаційному і художньо-естетичному рівні.

Це, зокрема:

- проведення Дня знань;

- святковий концерт до Дня працівника освіти;

- родинні свята „Українському роду нема переводу”;

- проведення Дня самоврядування;

- святковий концерт до 8 Березня;

- участь у благодійних акціях: „Екологічними стежками ”, „Не будь байдужим ”, „Бійцям АТО на добру згадку ”, „Подаруй хвилинку щастя ”.

Були проведені:

- Новорічні свята: „Святий Миколай прийди до нас” (1,2 кл.), Новий рік різних країн світу (3кл.), „Новий рік летить по світу” (5кл.), „Новорічні пригоди” (6,7,8,9кл.), „ За двома зайцями”(11кл.)

- виставка дитячих малюнків та газет до Дня вчителя, „Увага! Діти на дорозі”,

- брали участь у флешмобі до Дня вишиванки, до Дня матері.

- брали участь в Міській профорієнтаційній онлайн-грі «МИСТЕЦЬКА ФОРТЕЦЯ 2020» (Мельниченко Іван, 8 клас)

-до Дня Примирення створено відео- фільм «Історія пам’ятника загиблим воїнам мікрорайону Совки;

-до свята останнього дзвоника створили відео-фільм;

- участь у благодійних акціях: „Екологічними стежками ”, „Не будь байдужим ” , „Бійцям АТО на добру згадку ”, „Подаруй хвилинку щастя ”.

Були проведені:

- виставка дитячих малюнків та газет до Дня вчителя, „Увага! Діти на дорозі”, „Я – інспектор ДАІ”, „ Україна – єдина країна”, „Герої не вмирають”;

- випуск шкільної газети “Перерва”.

- проведено конкурс військово-патріотичної пісні і строю присвячений вшануванню пам’яті Героїв Небесної Сотні.

Найбільша увага приділялась питанню охорони дитинства. У школі створено картотеку дітей, які потребують соціальної допомоги, призначено громадського інспектора з охорони дитинства – Григорову Н.Ю. Протягом року ці діти були під особливим контролем, вивчені умови їхнього проживання, надавалась матеріальна допомога, новорічні запрошення та подарунки.

Для підвищення ефективності виховної роботи, поліпшення дисципліни, попередження злочинності та правопорушень серед неповнолітніх у сзш №121 розроблено план заходів щодо превентивного виховання дітей та підлітків як складова частина річного плану роботи школи.

У школі навчається 252 учня.

- схильних до вживання наркотиків – немає.

- дітей, схильних до правопорушень – немає.

- Єжель Богдана, Єжель Дарина поставлені на облік в Службі, як діти, які опинилися у складних життєвих обставинах.

Адміністрація школи постійно співпрацює з шкільним офіцером поліції, яка провела зустрічі з учнями нашої школи.

У бібліотеці школи оформлена постійно діюча виставка літератури „Наркоманія – загибель особистості”, „Голодомор”, „Права дитини”, „Бережи книгу”, „Здоровий спосіб життя”,

„ Шевченко живе в наших серцях”.

Біля бібліотеки оформлено куточок мужності, який допомагає учням зрозуміти поєднання історичних подій – «І знову триває бій», „Герої не вмирають”, „Вічно живі герої Совок”.

З метою розвитку творчих здібностей дітей та підлітків, зайнятості учнівської молоді в школі працюють гуртки:

- спортивний клуб “Кий” – керівник Шмаглій В.В.;

- гурток конструювання та моделювання – керівник Міхеєва О.Ю.;

- вокально-хорова студія „Октава” – кер. Лелюх С.С.;

- Театральна студія „Рампа” – кер. Плахотнюк В.П.;

-краєзнавчий гурток „ Історія Совок” – кер. Шпак Н.М.

- гурток англійської мови – кер. Литвин Л.К.;

- хортинг, „ Джура ” – кер. Петренко Б.А.;

- спортивний гурток з футболу – кер. Брагінець А.;

- гурток „Горизонт ” – кер. Давиденко О.І.

Учні відвідали Одесу, історичні місця Києва, Ботанічний сад, Українське село, музей ляльок, „Різдвяну фабрику мрій”, інтерактивну виставку.

Призери з гурткової роботи :

· ІІІ місце посіла команда учнів сзш№121 «Калинка» у районному конкурсі з моделювання. (керівник гуртка Міхеєва О.Ю.)

· на змаганнях з хортингу на Кубок України 2019р. учениці 11 кл. ШевельО, Якименко Б. стали переможцями у парному виступі. На змаганнях з фехтування посіли призові місця Якименко Б., 11кл., Шевель О., 11 кл., Чупринка А., 8 кл., Саух І., 4 кл. (керівник гуртка Петренко Б.А.)

Призери спортивних змагань

1. На Спартакіаді Солом’янського району з волейболу

· команда хлопців (старша група 9-11кл.) посіла І місце та вийшла на міський етап змагань: Рябой Н., Петрушин Н., Ткаченко А., Драчук К., Пикін В., Олійник Я.

· команда дівчат (старша група 9-11кл.) посіла ІІІ місце: Пикіна Б., Колібедіна А., Бейко В., Якименко Б., Сороколіт Т. (вчитель фізкультури Шмаглій В.В.).

Учні відвідали Одесу, історичні місця Києва, Ботанічний сад, Українське село, музей ляльок, „Різдвяну фабрику мрій”, інтерактивну виставку.

Створили презентацію англійською мовою на підтримку створення ландшафтного парку „Совки”.

Плануємо більше залучати батьків для організації відвідувань музеїв, театрів, поїздок по Україні.

Спостереження, анкетування учнів, проведена діагностика рівня вихованості свідчать про відносно високий рівень вихованості учнів школи, поступову зміну ціннісних орієнтацій, зростання інтелектуальних та духовних потреб школярів. Зовнішні показники (зниження кількості правопорушень, відсутність у школі учнів, які перебувають на обліку, відсутність скарг жителів ) також свідчать про покращення ситуації.

7. Робота бібліотеки та забезпечення учнів підручниками

Важливу роль в наданні допомоги з вдосконалення навчально-виховного процесу відіграє шкільна бібліотека (зав. бібліотекою Яковенко Т.В.). Художньо-методичний фонд шкільної бібліотеки становить 4517 примірники, фонд підручників – 5486 примірники. Шкільна бібліотека прищеплює любов до книги, виховує повсякденну потребу у читанні, в поповненні знань, отриманих на уроках, вчить самостійно працювати з книгою, підручником.

Бібліотека в 2019-2020 навч. році працювала над проектом по темі: «Бібліотека—територія єдності та братерства України».

Мета проекту: зміцнювати почуття національної гордості учнів, вчити з великої кількості матеріалу відбирати найголовніше, формувати інформаційну компетентність та культуру читача, а також формувати у читачів позитивну мотивацію до читання та її практичної розробки. Виховувати національно-свідомих громадян-патріотів, здатних забезпечити країні гідне місце в цивілізованому світі. Виявляти любов до рідного краю, знати свій родовід, національні традиції, відчувати єдність, турботу про її охорону, захист, примноження багатств.

Шляхи реалізації:

-випуск щомісячних тематичних бібліотечних вісників (календар подій, дати, про цікаве…);

-літературні полиці ,присвячені до визначних подій рідного краю: «Україна-єдина країна», «Мир без насилля», «Ми нащадки козаків», «Права людини-права дитини», «СНІД-це не вирок», «Наша мова солов`їна» , «Київ-місто, де все починалось»…

-ознайомлення з новими надходженнями з літератури та періодичних видань(щорічна підписка для різного віку українських видань «Барвінок», «Пізнайко»);

-проведення бібліотечних уроків до основних дат держави: «Україна- моя країна», «Наша мова солов`їна», «Слава Україні—Героям слава», «Пам`яті Небесній сотні», «Голгофа України», «Минули навіки дні чорних негод», «Герої не вмирають»…

-патріотичні перерви: «Їх пам`ятає ненька Україна!», «МИ любимо нашу мову», «Партизанський рух України», «Читаємо про близьке та рідне», «Донька України», «Пам`ять голоду пам`ять серця», «Не проходь мимо».

-тематичні виставки «Згадаємо Шевченка», «Великий Каменяр», «Королева детективу», «Жінки України», «Козацькому роду нема переводу», «Оборона та визволення Києва», «До річниці Бабиного Яру», «Серцем дужчаєм в скорботі. Чорнобиль.», «Їм у віках судилося безсмертя!».

-перегляд відеокліпів на тему «Бібліотека-територія єдності», «Ними пишається вся Україна», «Сльози Майдану», «А сотню вже зустріли небеса».

-популяризація історичних книг «Історія мого народу» в новому форматі «Bookcrossing».

-творча робота на перервах: «Вільні творять Майбутнє!», «Безсмертя», «Святому Миколаю», «Найдорожчій матусі», «Великдень на порозі», «Свято зі сльозами на очах».

-робота з батьками: зустрічі на батьківських зборах, залучення до акцій «Збережемо природу»(збір макулатури), «Подаруй книгу рідній бібліотеці», «Читаємо разом з дітьми».

8.Організація харчування та медичного забезпечення учнів

Відповідно до комплексних програм “Столична освіта”, “Нова доба освіти”, “Турбота”, “Здоров¢я” одним із пріоритетних напрямків діяльності школи є турбота про здоров¢я дітей та підлітків.

Для учнів 1 –4 класів працює дві ГПД, ігротека, обладнано ігровий майданчик у сквері біля школи. Силами батьків облаштовується майданчик в садку з вуличними тренажерами. Одним із важливих питань є охорона життя і здоров’я учнів, створення безпечних умов навчання дітей. З метою збереження здоров’я та життя учнів в школі видано відповідні накази, це питання обговорювалося на нарадах при директорі, проводились позакласні заходи, які фіксувалися класними керівниками в класних журналах на сторінці “Додаткові заходи з ОБЖ.” Такими заходами протягом року були:

- єдині дні безпеки життєдіяльності;

- день Цивільної оборони в школі;

- просвітницькі лекції для дівчаток;

- спортивні свята, змагання та тиждень здоров’я.

Відповідно до навчального плану викладається фізична культура. Вчитель фізичної культури – Шмаглій В.В., вчитель вищої категорії, вчитель- методист. Заняття проводяться в спортивному залі, в теплу пору року – на спортивному майданчику. Учні школи беруть участь в спортивних змаганнях, Спартакіадах, які проводяться в районі.

Учні 1-11 класів у навчальні дні забезпечені гарячим харчуванням, яке здійснювало ТОВ“Понтем”. Прийом їжі учнями організовано відповідно до графіка харчування. Частина учнів користується буфетною продукцією та обідами за кошти батьків. У відповідності до меню учні вживають м¢ясні, рибні, молочні продукти, овочі та фрукти. Якість харчування здійснюється інспектором з харчування, дієтичною сестрою Крочак А.О. та комісією з контролю за якістю харчування, яку очолює заступник директора з ВР Давиденко О.І. До складу комісії входять представники адміністрації, ПК, батьківського комітету, учнівського самоврядування. Приміщення харчоблоку та підсобні приміщення знаходяться в задовільному стані.

Гарячими обідами та сніданками забезпечені діти під опікою, інваліди, діти з малозабезпечених сімей, діти батьків, які є учасниками АТО, вихованці ГПД, учні 1-4 кл.

9.Соціальна допомога учням із числа дітей пільгових категорій

Протягом року приділялася увага питанню охорони дитинства. В школі створено картотеку дітей, які потребують соціальної допомоги, призначено громадського інспектора з охорони дитинства - вчителя географії Григорову Н.Ю.

Протягом року ці діти перебувають під особливим контролем класних керівників, заступника директора з ВР, постійно вивчаються їхні житлові умови, їм надається допомога. Вони першочергово забезпечуються підручниками, шкільною формою, гарячим харчуванням, білетами на новорічні вистави, подарунками.

10.Діяльність органів учнівського самоврядування

Організація учнівського самоврядування «ЛІДЕР» СЗШ № 121 м. Києва - добровільне об’єднання учнів, утворене для всебічного розвитку, самореалізації; вироблення навичок співпраці, управління; підтримки та забезпечення прав учнів. Організація здійснює свою діяльність відповідно до Законодавчих актів, що регулюють і визначають діяльність дитячих та молодіжних організацій. Лідер учнівського самоврядування –учениця 11 класу Сорокаліт Валентина.

Рада учнівського самоврядування була сформована з урахуванням побажань всіх класів школи з 5-го по 11-й. До її складу увійшли представники кожного з цих класів.

Аналіз роботи показав, що робота самоврядування проводилась згідно з планом роботи учнівського самоврядування та планом навчально-виховної роботи школи. Робота самоврядування школи здійснювалась через організацію цікавого життя колективу. Мета і завдання учнівського самоврядування втілювались через різноманітні заходи: конкурси, інтелектуальні ігри тощо.

11. Діяльність батьківського комітету

Педагогічний колектив школи проводить роботу з батьками в двох напрямках: з колективом батьків та індивідуально. В школі проводяться загальні та класні збори батьків, колективні та групові консультації, бесіди, відвідування сімей учнів. Проходять родинні свята, святкування Дня Перемоги і Дня Матері. Проведено свята до Дня Козацтва та Покрови, до дня Святого Миколая, свято Масляної.

Адміністрація, учнівська рада та батьківський комітет проводять спільні рейди "Урок" та "Здоровий спосіб життя," випуск шкільної газети "Перерва".

У вересні і квітні проводилися спільні наради "трикутника" про виконання тристоронньої угоди по підготовці школи до нового навчального року. Голова батьківського комітету (Самойліченко Л.В.) і голова учнівської ради "Лідер"(Сорокаліт В.), проведено загальношкільні батьківські збори та засідання батьківського комітету школи, брали участь у засіданнях педагогічних рад, нарадах при директорі, засіданні ради профілактики. Силами членів учнівської ради і батьків робляться ремонти шкільних приміщень та кабінетів.

12.Діяльність ради загальноосвітнього навчального закладу

Рада школи, обрана пропорційно від педагогічного колективу, учнів 5-11 класів, батьків і громадськості, у своїй діяльності керувалася Законами України „Про освіту”, „Про загальну середню освіту”, Статутом школи, Положенням про раду СЗШ №121 (голова ради - Гурська Г.К.). протягом навчального року рада школи спільно з адміністрацією розглядала усі питання, що стосуються діяльності школи, пов’язані з організацією навчально-виховного процесу, проведенням оздоровчих та культурно-масових заходів, а саме :

Ø здійснювала контроль за виконанням плану роботи школи;

Ø заслуховувала звіти голови, інформацію директора з питань навчально-виховної та фінансово-господарської діяльності;

Ø вносила пропозиції щодо поліпшення позакласної та позашкільної роботи з учнями;

Ø організовувала громадський контроль за харчуванням і медичним обслуговуванням учнів;

Ø вносила пропозиції щодо морального і матеріального заохочення учнів і вчителів;

Ø брала участь в обстеженні житлово-побутових умов учнів ;

Ø сприяла організації дозвілля та оздоровлення учнів і вчителів;

Ø розглядала звернення вчителів, учнів та батьків з питань роботи школи.

13. Створення власної системи інформаційного збереження: шкільна преса, радіогазети тощо. Використання мережі internet

В школі створено прес-центр , форми роботи якого були:

· Шкільна газета, яка відтворювала шкільні проблеми, досягнення, свята, будні.

· Фотогазета. Носить характер звіту про свята, конкурси, а також ілюструє різноманітні ситуації в школі.

· Тематична газета (випускалася при проведенні предметних тижнів).

· Сайт-школи- http:// sooll121.kiev.sch.in.ua

14.Організація внутрішкільного контролю за виконанням навчального плану і програм, якістю знань, умінь і навичок учнів.

У школі створена система внутрішнього контролю за виконанням навчальних планів і програм, рівня знань, умінь і навичок учнів. Адміністрацією школи разом головами МО двічі на рік здійснювався контроль за виконанням навчальних програм.

У 2019-2020 н.р. проведені фронтальні перевірки:

Предмет Вид контролю Тема контролю Термін проведення, відповідаль- ний
Математика Фронтальний Стан викладання та якість знань з математики в 5-11 класах Жовтень Даценко Л.В.
Зарубіжна літерату- ра Фронтальний Стан викладання та якість навчальних досягнень учнів з зарубіжної літерату- ри Листопад Галат Л.І.
Біологія і екологія Фронтальний Стан якості та успішності знань учнів з біології та екології Грудень Галат Л.І.
Фізика Фронтальний Стан викладання та якість знань з фізики Січень Даценко Л.В.
Образотворче мистецтво Фронтальний Стан викладання предмету образотворче мистецтво в 1-4 класах Лютий Давиденко О.І.
Природознавство Фронтальний Стан викладання та якість знань з природознавства учнів 1-4 класів Березень Галат Л.І.

У ході перевірки вивчалися такі питання: якість уроків вчителя, якість ЗУН учнів, виконання вчителем навчальних планів і програм, організація позакласної роботи з предмета. За результатами перевірки були видані відповідні накази по школі.

Систематично перевіряється ведення класних журналів. Особлива увага приділяється результатам тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів та контролю класними керівниками за відвідуванням учнями школи. Здійснюється також перевірка ведення учнівських щоденників, зошитів робочих та для контрольних робіт, журналів ГПД, індивідуальних та факультативних занять, гуртків, особових справ учнів та вчителів. Об’єктом контролю в школі є учні, тому особлива увага приділяється питанню охоплення учнів навчанням, відвідуванню. Результати перевірки розглядаються на засіданнях МО, нарадах при директорі та засіданнях педагогічних рад.

Директор Л.Даценко

Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 711